Urmează CEO & HR Roundtable, prima ediție. Patru generații au clădit succesul, a cincea trebuie să ducă moștenirea mai departe!

Schimbări rapide, provocări tot mai complexe, tehnologizare în ritm alert, competiție tot mai acerbă. Piața muncii se transformă și redefinește tot ce înseamnă succesul. Organizațiile nu mai pot prospera doar prin investiții financiare și strategii de business. În spatele progresului, astăzi, înainte de orice, ar trebui să fie oamenii.
Tânăra generație nu mai este doar o resursă, iar investiția în potențialul ei nu reprezintă doar un avantaj competitiv. Tânăra generație e o responsabilitate față de viitor, față de trecutul și prezentul pe care le vom lăsa moștenire. Liderii de mâine sunt tinerii de astăzi. Cum îi formăm acum, așa vor modela și ei industriile, economia și societatea de mâine.
Cum reușesc organizațiile să construiască un mediu de lucru în care fiecare generație să se simtă valorizată și să contribuie la succesul comun? Cum încurajează dezvoltarea liderilor de mâine?
Aceasta va fi una dintre principalele teme care vor fi discutate în cadrul evenimentului Revistei CARIERE din 26 februarie – 𝗖𝗘𝗢+𝗛𝗥 𝗥𝗼𝘂𝗻𝗱𝘁𝗮𝗯𝗹𝗲 – „Goana după creșterea productivității: în ce investesc liderii bugetul de HR în 2025”.
Academia Zentiva: Pregătim azi generația care va conduce mâine
Zentiva, una dintre cele mai mari companii farmaceutice din România, cu o tradiție de peste 500 de ani, înțelege că adevăratul succes nu se măsoară doar prin inovație și performanță, ci și prin investițiile în oameni. De aceea, unul dintre cele mai importante proiecte pentru acest an este Academia Zentiva.
„Avem multe proiecte interesante, pe care ne dorim să le continuăm ca urmare a inițiativelor din anii trecuți, dar un proiect în care vom investi multă energie și pasiune va fi Academia Zentiva. Prin intermediul acestui program, ne dorim să investim în viitor”, spune cu entuziasm Simona Cocoș, Director General, Zentiva Romania & Moldova.

Pentru Zentiva, atragerea de noi talente reprezintă o necesitate strategică, recunoaște Simona Cocoș, exprimându-și nerăbdarea de a colabora cu tânăra generație, pe care o consideră o sursă valoroasă de viziune inovativă.
„Lucrăm deja cu patru generații și suntem nerăbdători să o integrăm și pe a cincea. De aceea, anul acesta, vom organiza o academie dedicată noii generații. Pe parcursul câtorva săptămâni, tinerii vor avea acces la informații specifice industriei farma. Colegii noștri din Marketing și Sales, din departamentele de Trade, Commercial Excellence, Comunicare și Financiar, dar și cei din producție, vor împărtăși aspectele cheie și provocările cu care se confruntă, le vor arăta cum stabilesc o strategie și apoi cum se asigură că aceasta este implementată cu succes”.
Conform Simonei Cocoș, acest program reprezintă o continuare a investițiilor Zentiva în educație și în dezvoltarea tinerelor talente.
În cadrul academiei, studenții de la Facultatea de Chimie și Biotehnologii vor avea acces, în cadrul Laboratorului de Tehnologie Farmaceutică, la aparatură modernă, similară celei utilizate în industria farmaceutică, pentru a-și dezvolta competențele necesare viitorului lor profesional.
„Astfel, viitorii colegi de pe piața muncii vor beneficia de o experiență de învățare îmbunătățită. Suntem mândri că am putut contribui în această arie atât de importantă”, a subliniat Simona Cocoș.
Top 3 prioritati de HR pentru Zentiva în 2025
La evenimentul din 26 februarie, alături de Simona Cocoș, se va afla Mirela Costiuc, Head of P&O Commercial Operation, Zentiva România, într-un dialog ce promite să adâncească perspectivele asupra priorităților și strategiilor din 2025.

„Performanta Zentiva la nivelul anului 2024 a fost foarte bună și ne dorim să continuăm la fel, chiar dacă avem în față un an provocator”, a precizat Mirela Costiuc.
În acest context, ea ne-a împărtășit care sunt cele 3 priorități cheie de HR pentru 2025:
• Dezvoltarea angajaților: Într-un mediu de afaceri în continuă schimbare, angajații care își dezvoltă abilitățile sunt mai bine pregătiți să adopte noi tehnologii și procese. Aceștia devin mai creativi și vin cu idei inovatoare. Oportunitățile de dezvoltare profesională nu doar că sporesc satisfacția angajaților, dar contribuie semnificativ și la scăderea ratei de plecare voluntară. Toate aceste aspecte ne motivează să ne concentrăm atenția pe identificarea nevoilor de training ale colegilor noștri.
• Starea de bine a angajaților: Este esențială, iar acest lucru începe, mai întâi de toate, cu sănătatea noastră. În acest sens, am lansat anul acesta proiectul Radarul de Sănătate, care completează inițiativele de wellbeing existente, punând un accent deosebit pe prevenție și grijă de sine. Nu doar sănătatea fizică este importantă, ci și cea mentală, deoarece stresul, provocările zilnice și îngrijorările personale pot influența semnificativ starea generală de bine.
• Gestionarea eficientă a schimbărilor: Reprezintă o altă prioritate pentru noi. Într-un context marcat de schimbări rapide – progresul tehnologic, transformări economice, dezvoltarea inteligenței artificiale și evoluțiile sociale – este crucial să comunicăm constant cu angajații noștri pentru a le oferi suportul necesar pentru a se adapta. Cuvintele-cheie pentru noi sunt: comunicare, sesiuni de training, resurse adiționale și suport personalizat.
O dezbatere ce promite a fi interesantă
„În cadrul grupului Zentiva sunt angajate 1.450 de persoane, dintre care aproximativ 1.000 de colegi activează în operațiunile industriale (producție) și aproximativ 350 în operațiunile comerciale. Ne bucurăm, de asemenea, că aproximativ 100 de colegi ocupă poziții strategice în cadrul Grupului, ca echipă globală”, a precizat Mirela Costiuc.
Le așteptăm cu nerăbdare la eveniment pe SIMONA COCOȘ, Director General, Zentiva România & Moldova, și MIRELA COSTIUC, Head of P&O Commercial Operation, Zentiva România, în compania celorlalte perechi de CEOs și HR Directori invitate pentru o dezbatere extrem de interesantă despre tendințele actuale și viitoare de pe piața muncii.
𝗖𝗘𝗢+𝗛𝗥 𝗥𝗼𝘂𝗻𝗱𝘁𝗮𝗯𝗹𝗲
Pe 26 februarie, Revista CARIERE dă startul la București unei noi serii de evenimente care va reuni la fiecare ediție patru perechi formate din CEOs și HR Directori din companii mari, pentru o discuție despre tendințele actuale și viitoare de pe piața muncii.
Speakerii primei ediții a evenimentului 𝗖𝗘𝗢+𝗛𝗥 𝗥𝗼𝘂𝗻𝗱𝘁𝗮𝗯𝗹𝗲 sunt: BOGDAN PLEȘUVESCU, Deputy Chief Executive Officer, și NEVENCA DOCA, HR Senior Executive Human Resources Director, Banca Transilvania; ADINA VIDROIU, HR Director EurA (Romania, Baltics, CIS, Moldova, Ukraine) & Hungaryși BOGDAN PUTINICĂ, General Manager CE EURA (Baltics, CIS, Moldova, Romania, Ukraine), Microsoft; SIMONA COCOȘ, Director General, Zentiva Romania & Moldova și MIRELA COSTIUC, Head of P&O Commercial Operation, Zentiva Romania; MIRELA STERE, HR & Internal Communication Executive și ALBERT DAVIDOGLU, CEO, Macromex; DAN MORARU, Country Lead, 7Card.
Moderatorul evenimentului va fi ADELINA MIHAI,jurnalist Revista CARIERE. Power sponsor al evenimentului este compania 7Card.
Înregistrarea video a evenimentului va fi disponibilă pe canalul de YouTube al Revistei CARIERE, iar cele mai importante momente ale dezbaterii vor fi prezentate în articole pe site-ul Revistei CARIERE și în ediția tipărită, precum și pe paginile de social media ale revistei.