Cele mai bune idei de afaceri pentru acest an. Likeurile vă pot aduce bani
Like-urile de pe Facebook afişate în magazine. Lanţul de magazine de fashion C&A a hotărât în primăvara anului trecut să afişeze în magazinele din Brazilia, pe lângă preţul produsului şi numărul de like-uri pe care acesta le-a adunat pe pagina de Facebook. Display-ul pe care este afişat numărul de like-uri pentru un articol vestimentar este situat pe umeraş, iar cifrele ce indică voturile se schimbă în mod real, în funcţie de reacţiile de pe pagina de socializare a retailerului.
Ştiri pe paharul de cafea. Agenţia de publicitate Y&R din Dubai a realizat pentru publicaţia Gulf News o campanie inedită ce poate fi replicată şi sub alte forme, indiferent de locaţie. Compania de publicitate printat pe cartonul care îmbracă de obicei paharele în care se serveşte cafeaua titlurile ediţiei curente. Clienţii cafenelei Tim Hortsons erau astfel la curent cu ultimele noutăţi şi beneficiau şi de un cod care le permitea să citească restul ştirii de pe telefonul mobil. În perioada respectivei campanii, traficul de pe site-ul Gulf News a crescut cu 41%.
Lampa fără baterii. Mulţi dintre noi nu se uită prea atent la cheltuielile pe care le au cu energie electrică, însă cum preţul acesteia a crescut din ce în ce mai mult ar trebui să luăm atitudine. Nokero, o companie deţinută de inventatorul Steve Katsaros, vine în jutorul nostru. Aceasta a creat GravityLight, un device care furnizează energie electrică la costuri minime folosind forţa gravitaţională. Aparatul se conectează la un sac care trebuie umplut cu nisip sau altceva greu astfel încât să genereze energie de fiecare dată când greutatea este ridicată. Device-ul nu funcţionează pe bază de baterii şi nu conţine părţi deteriorabile, astfel că singura investiţie este cea pentru a achiziţiona aparatul.
Vecinul din avion cunoscut pe facebook sau pe linkedIn. SocialMedia a devenit o parte foarte importantă în strategiile multor business-uri, iar de aici anul acesta au apărut o multitudine de măsuri inedite. Spre exemplu, compania aeriană daneză KLM a introdus aşa-numitul program "Meet and Seat" cu ajutorul căruia le oferea pasagerilor posibilitatea de a se aşeza lângă o persoană pe care ar fi dorit să o cunoască, fie într-un mod personal, fie pentru eventuale parteneriate în afaceri. Aranjamentul se făcea cu ajutorul informaţiilor postate de pasageri pe Facebook sau LinkedIn.
Bicicleta de 15 dolari. Iyhar Gafni a inventat bicicleta care costă între 9 şi 12 dolari pentru a fi produsă. Este din carton reciclat, cântăreşte foarte puţin şi poate suporta o sarcină de până la 130 de kilograme.