Coca-Cola HBC încurajează Super Managerii
Tocmai de aceea, Coca-Cola HBC a lansat în această primăvară un demers menit să evidenţieze cele mai frecvente greşeli pe care le fac managerii în relaţia cu echipele lor şi să contribuie în mod activ la schimbarea acestor atitudini în rândul acestora. Mecanismul campaniei a presupus o comunicare în două etape: identificarea greşelilor şi ilustrarea lor în spirit comic, respectiv oferirea de soluţii şi sfaturi de către angajaţii Coca-Cola HBC cu privire la bunele practici ale unui manager.
Situaţiile negative alese au fost exagerate intenţionat, pentru a scoate în evidenţă cât de nepotrivite sunt astfel de comportamente într-o echipă. Iar stilul grafic simplu, în spiritul benzilor desenate, s-a potrivit abordării comice şi relaxate a situaţiilor negative.
În faza a doua, managerii Coca-Cola HBC au oferit sfaturi şi recomandări care să îi ajute pe manageri să evite astfel de greşeli în comunicarea cu echipa, să gestioneze mai bine relaţiile de lucru şi să se comporte ca adevăraţi Super Manageri.
Iniţiativa Super Manager face parte din campania de comunicare a programului de Management Trainee Coca-Cola HBC, care a ajuns anul acesta la cea de-a treia ediţie. Programul se adresează tinerilor studenţi şi absolvenţi şi îşi propune să formeze viitoarele generaţii de lideri Coca-Cola HBC.
Pentru informaţii suplimentare, vizitaţi site-ul de carieră Coca-Cola HBC.