7 păcate capitale în leadership: Sunteți vinovaţi de ele?
Păcatul nr. 1: Graba în timpul procesului de angajare
Fără a-și rezerva perioada corectă de timp pentru a angaja salariații, companiile riscă să piardă timp, efort și bani din cauza unei persoane care nu a fost niciodată calificată pentru a îndeplini o anumită funcție. În general, practicile calitative de angajare la toate nivelurile îmbunătățesc performanța. Interviurile tradiționale și controalele îi pot ajuta pe angajatori să își formeze o imagine clară a comportamentelor din trecutul candidatului, dar un predictor mult mai exact al comportamentului este reprezentat de evaluările realizate înaintea angajării. Dacă nu investiți acum timp și bani în angajarea persoanei potrivite, cum vă puteți aștepta să aveți vreodată rezultate semnificative? Asigurați-vă că atât dumneavoastră cât și echipa HR sunteți bine echipați pentru a implementa un proces eficient de angajare și integrare.
Păcatul nr. 2: Presupunerea că angajații dumneavoastră cunosc obiectivele și scopul companiei
Chiar dacă organizația dumneavoastră a implementat un plan strategic impresionant, acesta se poate dovedi inutil dacă nu este înțeles și acceptat la toate nivelurile. Liderii eficienți ar trebui să își aloce timp pentru a-și instrui angajații în legătură cu obiectivele companiei. Liderii sunt responsabili inclusiv de fixarea obiectivelor pe termen scurt și de comunicarea clară și consecventă a acestora. Obiectivele și scopurile companiei trebuie repetate de fiecare dată când compania realizează planuri pe termen scurt. În acest mod, angajații vor înțelege pe ce se bazează compania.
Citeşte mai multe pe DoruDima.ro