Căi sigure de a vă sabota strategia de Employee Engagement
Răscolind Internetul într-o seară, am dat peste un post al unei doamne cu o experienţă de 27 de ani în management. Christina Lattimer o cheamă…şi nu numele trebuie să îl reţineţi neapărat, ci cele trei elemente care, potrivit ei, vă pot sabota acţiunile de motivare a angajaţilor:
Lipsa ambiţiei pentru performanţă
Acest sindrom se manifestă atunci când organizaţia înregistrează rezultate rezonabile. Este ca şi cum ai avea un cuptor vechi, dar de încredere. Ce sens ar avea să-l schimbi cât timp funcţionează şi găteşte preparatele aşa cum trebuie. Însă odată ce se strică, vei fi nevoit să prospectezi piaţa şi să vezi ce opţiuni ai… şi… surpriză!… cuptorul tău era de fapt de pe vremea dinozaurilor în comparaţie cu noua tehnologie disponibilă şi cu timpul pe care l-ai putea economisi dacă te-ai folosi de ea.
Ei bine, multe organizaţii gătesc la “butelie” şi nici măcar nu-şi dau seama de posibilităţile extraordinare care există în afară lor – doar dacă ar decide să mărească miza şi să investească în ceva nou. Uneori cultura organizaţională este apărată de o cochilie rezistentă la schimbări, schimbări pe care de altfel ar fi fost nevoită să le înfrunte dacă rezultatele ar fi fost slabe sau dezamăgitoare. Rezultatele „suficient de bune” nu generează forţa necesară pentru a împinge ambiţia la cote mai înalte şi a obţine rezultate „mai bune”.
Încrederea în capacitatea media a angajaţilor
În urmă cu vreo 5 ani, am aplicat pentru obţinerea unui loc la o Academie locală, pentru fiul meu. La acea vreme, în Marea Britanie nu erau aşa de multe Academii. Aceasta la care aplicasem era cu adevărat extraordinară. La acea vreme, rezultatele arătau că se clasa în primele …
Citiţi articolul integral pe hrmanageronline.ro.