Doar patru din zece angajați înțeleg pe deplin beneficiile pe care le au | STUDIU

Doar 39% dintre angajatori cred că angajații lor înțeleg cu adevărat gama completă de beneficii oferite la locul de muncă. În ciuda eforturilor de comunicare, mesajele despre sprijinul pentru sănătate și bunăstare nu ajung mereu eficient la destinatari, potrivit unui studiu realizat de Towergate Employee Benefits, citat de hrnews.co.uk.
Comunicarea beneficiilor, o provocare
Un factor important care complică transmiterea acestor informații este munca hibridă. 38% dintre angajatori spun că le este mai dificil să comunice sprijinul oferit din cauza faptului că mulți angajați lucrează parțial sau integral de acasă.
Deși 62% dintre angajatori spun că au crescut frecvența comunicărilor pe tema sprijinului pentru sănătate și bunăstare, problema nu este doar cât de des se comunică, ci cum și către cine.
43% dintre angajatori recunosc că au dificultăți în adaptarea mesajelor către grupuri specifice din cadrul forței de muncă.
Digitalizarea beneficiilor
Ca să răspundă acestor provocări, 55% dintre angajatori spun că se concentrează acum mai mult pe comunicarea digitală a beneficiilor de sănătate și bunăstare, prin utilizarea unor aplicații și platforme online. Aceste instrumente le permit să ajungă mai eficient la angajați, într-un format familiar și accesibil.
Motivele pentru care angajatorii aleg platforme digitale pentru beneficii includ accesibilitatea ușoară a beneficiilor într-un singur loc (34%), sprijinirea comunicării eficiente (33%), facilitarea utilizării beneficiilor (32%), accesul permanent la informații (32%) și posibilitatea ca angajații să își personalizeze alegerile (31%), potrivit sursei citate.
Foto: ID 134046644 © Fizkes | Dreamstime.com