Mirela Stere, Macromex: Investiția în angajați creează fundația unui business rezilient

Companiile care investesc în angajați își asigură echipe motivate și un avantaj competitiv solid. Fie că este vorba despre traininguri care dezvoltă competențe esențiale, inițiative de wellbeing menite să sprijine echilibrul dintre viața personală și cea profesională sau proiecte de sustenabilitate care dau un sens mai profund activității zilnice, toate aceste investiții creează fundația unui business rezilient și de succes.
„Obiectivul nostru este starea de bine a angajaților, să le oferim o experiență pozitivă și să-i ajutăm să crească”, afirmă Mirela Stere, HR & Internal Communication Executive al Macromex, una dintre cele mai longevive companii românești din industria produselor alimentare. Ea a fost unul dintre speakerii evenimentului CEO & HR Roundtable – “Goana după creșterea productivității: în ce investesc liderii bugetul de HR în 2025”, organizat de Revista CARIERE în parteneriat cu 7card by Wellhub la finalul lunii februarie.
„O să avem un program extrem de complex, pe mai multe module, la nivel național, care își propune să transforme agenții de vânzări în consultanți de business”, explică Mirela Stere. Scopul este ca aceștia să devină parteneri strategici pentru clienți, contribuind activ la dezvoltarea afacerilor lor.
În zona de logistică, accentul cade pe middle management. „Ne-am propus să ducem cunoștințe din distribuție și transport la acest nivel, pentru a forma generațiile viitoare care să gestioneze businessul”, adaugă ea.
Programele operaționale sunt completate de inițiative care îmbină dezvoltarea profesională cu wellbeingul: sub umbrela programului „People Power”, angajații vor beneficia de module despre educație financiară, siguranță psihologică și starea de bine. „Încercăm să oferim o experiență complexă, integrând zona profesională cu cea personală, pentru că nu le putem separa”, subliniază Mirela Stere.
Employer branding: Oameni mari, ambiții mari, branduri mari
Cu un total de 400 de angajați și trei profiluri profesionale distincte, Macromex a lansat recent un proiect de employer branding. Campania „Oameni mari, ambiții mari, branduri mari” comunică țintit pe platforme dedicate, cu vizualuri și mesaje specifice. „A fost dificil din cauza complexității businessului, dar am făcut un curs de employer branding, comunicare și PR, și am început să comunicăm strategic”, povestește Mirela Stere.
Piața muncii în 2025
Piața muncii se conturează ca un teren al provocărilor, dar și al oportunităților pentru cei pregătiți să le valorifice. Astfel, organizațiile vor trebui să își regândească strategiile pentru a atrage și reține profesioniști valoroși, iar candidații să își dezvolte abilități care să le asigure succesul pe termen lung, susține Mirela Stere. Totuși, ea privește acest viitor cu optimism și consideră că, deși recrutarea devine tot mai dificilă, contextul actual oferă o șansă unică pentru cei ambițioși.
„Trăim timpuri în care cei care vor să facă ceva vor excela și vor avea o traiectorie ascendentă”, concluzionează ea.
Speakerii primei ediții a evenimentului 𝗖𝗘𝗢+𝗛𝗥 𝗥𝗼𝘂𝗻𝗱𝘁𝗮𝗯𝗹𝗲 au fost: BOGDAN PLEȘUVESCU, Deputy Chief Executive Officer, și NEVENCA DOCA, HR Senior Executive Human Resources Director, Banca Transilvania; ADINA VIDROIU, HR Director EurA (Romania, Baltics, CIS, Moldova, Ukraine) & Hungaryși BOGDAN PUTINICĂ, General Manager CE EURA (Baltics, CIS, Moldova, Romania, Ukraine), Microsoft; SIMONA COCOȘ, Director General, Zentiva Romania & Moldova și MIRELA COSTIUC, Head of P&O Commercial Operation, Zentiva Romania; MIRELA STERE, HR & Internal Communication Executive și ALBERT DAVIDOGLU, CEO, Macromex; DAN MORARU, Country Lead, 7Card.
Înregistrarea video a evenimentului este disponibilă pe canalul de YouTube al Revistei CARIERE.
CITEȘTE ȘI: Albert Davidoglu, CEO Macromex: Performanța și productivitatea nu se pot obține fără tehnologie
Foto: Revista CARIERE