Controlarea activității angajaţilor pe internet, o preocupare tot mai mare pentru patroni
Potrivit unui studiu recent Gartner, până în 2014 orice companie care nu va răspunde unor solicitări pe canalele de comunicare online din partea clienţilor va suferi aceleaşi probleme ca o companie care astăzi nu răspunde unui client la email, informează Monitoring Media. Totodată, în următorii ani companiile vor aloca bugete mai mari pentru monitorizarea comportamentului angajaţilor în mediul online.
”Companiile vor cheltui cu peste 60% mai mult pentru instrumente de monitorizare a angajaţilor asupra comportamentului în online. Se cere din ce în ce mai mult implementarea, alături de politicile de securitate obişnuite, a unei social media policy. Înainte de toate, atunci când postăm ceva pe internet ar fi ideal să postăm opinii care sunt ale noastre personal şi să nu implicăm compania. Există deja situaţii, oameni care au atras compania în diferite jocuri prin opiniile personale”, afirmă Yugo Neumorni, preşedintele Asociaţiei directorilor de tehnologie a informaţiilor şi comunicaţii din România.
Specialiştii din IT atrag atenţia că orice informaţie pe care o postăm pe reţelele de socializare poate fi folosită în favoarea sau împotriva noastră.